Spørgsmål og Svar

SSL Säker Anslutning
DSS-överensstämmande

Generelle spørgsmål

Hvilken type varer/pakker/produkter sælger vi?

Vores produkt er en digital service til forbedring af de sociale medieindikatorer, som er bestilt i vores katalog.

Mod hvilke lande (markeder) er jeres service rettet mod?

Tjenesten er rettet mod den globale marked. Klienter kan bestille vores tjenester overalt i verden med et betalingskort. Lande, som vi modtager ordrer fra, inkluderer: USA, Australien, Canada, Storbritannien, Indien, Irland, Italien, Tyskland, Spanien, Nigeria og mange flere.

Hvor hurtigt leveres alle bestilte tjenester?

Leveringstiden for hver tjeneste varierer og vil blive angivet i beskrivelsen af hvert pakke.

Hvor hurtigt lanceres de bestilte tjenester?

Tjenestelanceringen er tiden mellem succesfuld betalingshåndtering og leveringsstart. Tjenesterne og antallet af aktiviteter leveres ikke på én gang, men gradvist. Dette gøres for at øge af de sociale medieaktiviteter virker naturlig.

Bestillinger lanceres normalt inden for 2-5 minutter efter bestillingen og udføres automatisk. Kunder begynder normalt at modtage deres bestillinger inden for den første time efter bestillingen. Mulige undtagelser kan være YouTube-visninger, som leveres med forsinkelse, da YouTubes tællere kan tage op til 48 timer efter levering.

Hvilken kvalitet har de leverede tjenester?

Vores kunder modtager tjenester af fremragende kvalitet. Du vil finde beskrivelser af hvert pakke på tjenestens side. Vi gør alt, hvad vi kan, for at sikre, at kunden er tilfreds med vores virksomhed og det produkt, vi skaber.

Er vores system sikkert for kunder?

Systemet er helt sikkert for alle konti. En speciel algoritme udvikles til hver social medieplatform. Den bestemmer det optimale antal handlinger, der kan leveres på de valgte konti. Takket være dette system er platformen helt sikker og pålidelig.

Hvorfor bestilles abonnementsboost-pakker?

Tjenester til at øge antallet af følgere bestilles af

● Influencere
● Offentlige personligheder og politikere
● Ikke-statslige organisationer
● Almindelige brugere

Det primære mål er at øge aktiviteten på dine publikationer og konti.

Skal kunder give os loginoplysningerne til deres konti?

Vi vil aldrig bede dig om at give os login eller adgangskode til nogen social mediekonto. Alle tjenester fungerer selvstændigt og kræver ikke fuld adgang til en konto.

Hvorfor har vi ikke store pakker?

Folk spørger os ofte: “Hvorfor sælger I ikke 100.000 abonnenter” eller “1.000.000 videovisninger.” Faktum er, at sociale netværk hurtigt identificerer så store aktiviteter, fordi de virker unaturlige for de fleste af vores kunder. Det er derfor, at vi kun sælger pakker, som du kan få mest muligt ud af.

Kan man købe til en anden persons konto?

Kunden behøver ikke at være ejer af kontoen for at bestille tjenester. Det er nok, at kontoen er offentlig eller at publikationen er offentlig (åben for alle brugere i det samme sociale netværk).

Hvordan bestemmes rabatterne?

Vi tilbyder ofte rabatter og tilbud på vores produkter. Den overstregede pris (dette er den gamle pris uden rabat) og den aktuelle pris vises i tjeneste kataloget eller på varekortet.

Rabatter på tjenester er tilgængelige i ferieperioder. Vi tilbyder normalt 10-25% rabat på vores tjenester.

For bulkbestillinger og yderligere information om tilgængelige rabatter, kontakt venligst vores kundesupportteam.

Vil andre brugere kunne identificere, at jeg har købt en social aktivitetspakke?

Alle processer er indstillet på en sådan måde, at de leverede tjenestepakker ser så naturlige ud som muligt. Derfor vil tilskuere, abonnenter eller venner ikke kunne afgøre, at en klient har brugt vores service.

Kan man bestille den samme tjeneste to gange til den samme publikation?

Du kan bestille tjenesten igen til den samme publikation, men kun efter at den første bestilling er blevet afsluttet. Hvis en klient bestiller den samme tjeneste, men til den samme publikation/konto, kan systemet måske ikke registrere dette korrekt og mislykkes med at udføre bestillingen.

Hvis pakken, som kunden har brug for, ikke findes i kataloget?

Hvis pakken med tjenester, som kunden gerne vil købe, ikke er præsenteret på hjemmesiden, kan kunden kontakte vores kundesupportafdeling med anmodning om at overveje muligheden for at oprette den specifikke pakke, angive typen af tjeneste og ønsket mængde social aktivitet. Disse oplysninger er nødvendige for at kontrollere muligheden for at levere tjenesten i den mængde, som kræves af klienten, samt for at beregne omkostningerne. Hvis tjenesten kan leveres, og den estimerede pris passer til kunden, oprettes pakken, og et link til at købe den sendes til klienten via e-mail.

Kan man bestille premiumtjenester?

Vi kan tilbyde tjenester af premiumkvalitet. Sådanne bestillinger udføres primært på forespørgsel. Du kan sende en sag og angive de ønskede tjenester. Vi vil kontrollere, om vores partnere tilbyder lignende typer af premiumtjenester, og derefter lave en bestilling hos dem.

Sådanne tjenester er normalt 2-3 gange dyrere end dem i kataloget. De kendetegnes ved højere visuel kvalitet og leveringssikkerhed.

Stjerner, politikere, forretningsfolk og influencers kan ønske at bestille sådanne tjenester.

Bestil en tjeneste fra flere leverandører

Vores kunder bestiller meget ofte tjenester fra flere andre virksomheder samt fra os. Vi anbefaler ikke, at du gør dette, da når produkter fra forskellige leverandører begynder at blive leveret til de samme publikationer (konti), kan sociale netværk opdage unaturlig vækst og “klippe” modtagne ordrer.

Vores systemer fungerer på en sådan måde, at varerne leveres på en naturlig måde. Hvis et produkt kun bestilles fra os, kontrollerer vi, hvor naturligt det leveres, og hvordan det ser organisk ud i øjnene på det sociale netværk.

Hvis forskellige virksomheder udfører leverancer af lignende/identiske varer, gælder vores 30-dages påfyldningsgaranti ikke.

Slet en post efter tjenesten er bestilt

Når du bestiller en tjeneste, anbefaler vi ikke at du sletter det indlæg, som tjenesten blev bestilt til. Hvis publikationen slettes eller tilføjes igen, vil bestillingen blive stoppet uden ret til genopfyldning eller tilbagebetaling.

Luk kontoet (privat alternativ) efter tjenesten er bestilt

Når du bestiller en tjeneste, anbefaler vi ikke, at du gør din konto privat, da tjenesteleveringen stoppes. Hvis klienten lukkede kontoen under tjenesteleveringen, anbefaler vi, at du åbner den og kontakter kundesupport for at genstarte bestillingen.

Kan man bestille en tjeneste til en lukket (privat) konto?

En privat konto er et alternativ i indstillingerne på de fleste sociale netværk. Målet er at sikre, at den information, der offentliggøres på kontoen, kun kan ses af personer, som kunden har godkendt (venner/abonnenter).

Derfor skal du justere indstillingerne på kontoen, så personer, der ikke tidligere har abonneret på kontoen, kan se indholdet. Kontoen skal være åben for at gennemføre ordren.

Kan man erstatte en tjeneste med en anden?

Hvis bestillingen allerede er begyndt at blive udført, er der ingen måde at stoppe leveringen af ​​tjenesten og distribuere den til andre tjenester.

Kan jeg bestille en service til en gammel publikation?

Kunder kan bestille social aktivitet på alle gamle konti og gamle publikationer.

De eneste undtagelser er pakker med auto-likes og auto-visninger, da de kun fungerer på nye publikationer, der er blevet lagt op efter du har købt et abonnement.

Spørgsmål om Instagram-tilbud

Er det muligt at distribuere en abonnementspakke mellem forskellige konti?

I øjeblikket er det teknisk umuligt at dele abonnenter mellem forskellige konti. En separat ordre skal foretages for hvert enkelt konto.

Begrænsninger for 18+ konti

Hvis en konto er designet til en voksen målgruppe over 18 år og det tilsvarende valg vælges i kontoindstillingerne, vil vi ikke være i stand til at sende abonnenter/likes/visninger til den. Vi anbefaler, at du deaktiverer dette alternativ, laver en bestilling og efter at den er afsluttet, aktiverer det igen.

Er det muligt at distribuere et likes-pakke mellem forskellige publikationer?

Vores system giver dig mulighed for at distribuere et pakke med likes mellem forskellige publikationer. Du kan maksimalt distribuere til 10 billeder i hver pakke. Det mindste antal likes, der kan bestilles, er 10 enheder pr. foto, således kan du kun vælge en publikation for små pakker (f.eks. 10 likes).

Hvad du har brug for at vide om automatisk likes på Instagram

1. Systemet begynder at tilføje likes til nye fotos en time efter bestillingen er foretaget.
2. Vores system fastgør startindlægget (den seneste offentliggørelse på kontoen) og tæller derfra. Med andre ord begynder auto-likes at blive leveret på næste indlæg, der blev tilføjet efter startindlægget.
3. Vores system analyserer konstant kontoen (hver 20-30 minutter), finder den seneste offentliggørelse og sender automatisk likes til den.
4. Likes kommer kun til nye indlæg og gælder ikke gamle indlæg.
5. Så længe muligheden er aktiveret, skal kundens konto være offentlig.
6. Vores system kan sende likes til op til 5 indlæg om dagen.

Annuller automatisk likes-abonnement

Alle auto-likes- og auto-visninger-pakker tilsluttes regelmæssigt, hvilket betyder, at der opkræves en automatisk fornyelsesafgift hver måned.

Hvis klienten ønsker at opsige sit abonnement, skal de sende en anmodning til vores kundesupports e-mailadresse, i hvilket som helst format, og angive tidspunkt og konto, som de ønsker at afslutte abonnementet på.

Hvordan fordeles følgere efter land?

Alle pakker har følgende omtrentlige fordeling: 40% af brugerne er europæere og amerikanere, 40% er arabere og asiater, og 20% er andre virksomheds konti.

Er det muligt at teste jeres service?

Specielt for personer, som tvivler på om vores service passer til dem, har vi skabt små og billige pakker, som du kan købe for at evaluere kvaliteten.

Hvad sker der, hvis nogle abonnenter stopper med at abonnere på min konto?

Nogle følgere kan stoppe abonnementet på en konto; normalt mellem 5% og 20%. Desværre kan vi ikke garantere 100% brugerfastholdelse. Derfor giver vi en 30-dages garanti for alle pakker. Hvis brugere har afmeldt sig fra kontoen i løbet af denne periode, vil vi kompensere dette beløb og sende dig nye.

Kan Instagram-likes forsvinde?

Instagram har for nylig introduceret et system, der kan “klippe” og skjule visse likes. Derfor anbefaler vi, at du bruger genopfyldningstjenesten, hvor supportspecialister vil erstatte alle tabte likes.

Vil de leverede abonnenter interagere med min profil?

Normalt er de bestilte abonnenter inaktive og liker ikke, kommenterer ikke og ser ikke videoer eller publikationer.

Hvis en klient ønsker at få følgere, der vil gøre dette, er det nødvendigt at bestille tjenesten “Rigtige Instagram-følgere.”

Levering

Leveringstid for tjenester

Leveringstiden for tjenester varierer for hvert pakke. Leveringstiden for hvert pakke findes i pakkebeskrivelsen. Hvis tjenesten ikke leveres inden for den specifikke tidsramme, skal klienten kontakte os, så løser vi alle problemer, der opstår.

Forsinket levering af tjenester

Nogle tjenester kan have en forsinket levering.

Årsagerne kan være:

1. På grund af igangværende tekniske ændringer for individuelle sociale netværk.
2. På grund af mange ordrer kan behandlingstiden være længere end normalt.

Den gennemsnitlige forsinkelsestid kan variere inden for nogle dage. Hvis leveringstiden er udløbet, men ordren ikke er blevet fuldført, bedes du kontakte vores kundesupport, så vi kan undersøge problemet.

Kan varerne leveres hurtigere end angivet i betingelserne?

I øjeblikket tilbyder vi ikke hurtigere levering af tjenester.
Nogle gange kan tjenester leveres hurtigere end angivet i pakkebeskrivelsen på grund af lav serverbelastning.

Betalinger

Hvordan ser ordreprocessen ud?

For at bestille en tjeneste skal du:

1. Vælg den ønskede pakke, klik på knappen “Køb Nu” eller “Køb”.
2. Indtast et link til den konto eller publikation, som pakken bestilles til.
3. Indtast din e-mailadresse.
4. Indtast dine betalingskortoplysninger og bekræft betalingen med 3DS-koden (kun når du betaler med Visa, Mastercard eller Maestro).
5. Modtag en e-mail med din bestillingsinformation.

Vi tilbyder følgende betalingsmetoder:

● Visa, Mastercard & Maestro.
● Apple Pay & Google Pay.

At betale med Apple Pay er for eksempel ikke det samme som at betale med Visa, da de har helt forskellige betalingsmetoder og -hastigheder. Derfor er det vigtigt for nogle kunder, at tjenesten accepterer Apple Pay/Google Pay og ikke Visa/Mastercard.

Kan man betale med PayPal?

Denne betalingsmetode understøttes i øjeblikket ikke. Tidligere (indtil 2020) var denne betalingsform tilgængelig på hjemmesiden, så gamle kundeanmeldelser nævner, at de betalte med PayPal.

I fremtiden vil denne betaling heller ikke fungere, men kunden kan betale med Visa & Mastercard eller med Apple Pay og Google Pay, hvilket er mere sikkert end at bruge PayPal.

Grunnerne til at betalingen måske ikke går igennem

1. Blokering på grund af svindelbekæmpelse;
2. Fejl relateret til 3DS;
3. Utilstrækkelige midler;
4. Ugyldige betalingskortoplysninger;
5. Internetbetalingsgrænser;
6. Internationale betalingsblokeringer;
7. Begrænsning af antallet af betalinger pr. dag.

Betalingens valuta

Når betalingen er foretaget, kan nogle kunder se i deres kontoudtog, at der er trukket penge i en ukendt valuta, såsom hryvnia ₴, euro €, rubel ₽ eller pund £. Dette kan skyldes, at vores firma bruger både amerikanske og europæiske banker. Afhængigt af hvilken bank der accepterede denne transaktion, kan kunden se beløbet i bankens valuta i det land, der behandlede betalingen.

Dollaren forveksles ofte med hryvnia, da de har lignende ikoner: ₴ og $. Det er vigtigt at forsikre og forklare til klienten, at dette er en konvertering til bankens valuta, der behandlede transaktionen. Det faktiske beløb, der opkræves i dollars, svarer til det beløb, der er angivet på hjemmesiden.

Kredit- og betalingskort

Vores service accepterer både kredit- og betalingskort. Derfor kan klienten betale med det kort, der er mest praktisk.

Forskelle i beløbene på hjemmesiden og den faktiske betaling på kontoudskriftet

Kunder kan støde på et scenario, hvor tjenesten for eksempel koster 3,99 kr, men banken debiterede 4,09 kr. Dette sker, når banken på deres side holder en ekstra provision for internationale eller lokale transaktioner.

Vi er ikke ansvarlige for sådanne tilfælde, da banken underretter kunderne om eventuelle ekstra gebyrer for kortbetalinger, når de udsteder et kort til dem. Kunden kan drøfte alle sådanne tvister med banken, der udstedte betalingskortet.

Kan man få en betalingsfaktura?

Hvis klienten kontaktede vores kundesupportafdeling med en anmodning om at kontrollere muligheden for at levere en service, der ikke præsenteres i kataloget, og fik et bekræftende svar sammen med den estimerede pris for pakken, vil kunden modtage en faktura for at betale for tjenesten.

En faktura er en genereret side i betalingssystemet, hvis link sendes til kundens angivne e-mail. Herefter kan kunden betale fakturaen og modtage den bestilte tjeneste.

Dette alternativ gælder ikke for auto-likes og auto-visninger. Alle andre tjenester kan bestilles via faktura.

Påmindelser om ubetalte ordrer

Hvis kunden har startet betalingsprocessen, men ikke afsluttet den, kan betalingssystemet sende beskeder om en ufuldendt køb med et tilbud om at fuldføre det.

Klienten kan enten udfylde eller ignorere brevet, hvis produktet ikke længere er nødvendigt.

Garanti

Hvad er forskellen mellem en påfyldning og en tilbagebetaling?

Tilbagebetaling er muligheden for at få alle dine penge tilbage. Vi kan tilbyde fuld tilbagebetaling, hvis en af følgende situationer opstår:

1) Leveringen af varer er ikke startet ti dage efter, at du har bestilt tjenesten.
2) Den leverede vare stemmer ikke overens med beskrivelsen.

En påfyldning er et tilbagebetalingsalternativ for en tilsvarende ordre. Dette betyder, at hvis f.eks. en person bestilte en tjeneste og 1000 abonnenter blev leveret til personen, og i løbet af en uge blev 100 personer “klippet væk”, så kompenserer vi og tilføjer det manglende antal abonnenter.

Vi tilbyder en 30-dages garanti og vil påfylde alle tabte leverancer inden for de første 30 dage efter leveringen.

Vi har ikke en automatisk påfyldningsmulighed, så vi accepterer anmodninger fra kunder, der sendes til vores support-e-mail.

Hvor lang tid tager det at få en genopfyldning eller en tilbagebetaling?

Inden for 30 dage modtager du en genopfyldning eller tilbagebetaling.

Ved refusion

Penge tilbagebetales kun under to omstændigheder:

1. Kunden modtog ikke varen. Hvis den bestilte mængde social aktivitet ikke blev modtaget (eller levering ikke startede 10 dage efter bestilling), har kunden ret til at anmode om refusion fra supportteamet og modtage den.
2. Hvis varen ikke er som beskrevet.

Ved genopfyldning:

Efter fuld levering af varerne har kunden 30 dage til at anmode om en “Genopfyldning” af ordren, hvis nogen bestilte aktivitet er forsvundet. Kunden opfordres også til at fremlægge relevante beviser for, at en aktivitet er forsvundet (skærmbilleder mv.)

For eksempel, hvis en klient bestilte 100 abonnenter og efter 25 dage afmeldte 25 og 75 tilbage, kan klienten kontakte supportteamet og anmode om erstatning for de tabte abonnenter.

Genopfyldningen påbegyndes inden for de næste 24-48 timer, og kunden opfordres til at kontakte kundesupport igen, hvis genopfyldningen ikke er startet inden for den nævnte periode.

Hvor hurtigt udføres korttilbagebetalinger?

Normalt tager det mellem 1 og 14 dage, før pengene returneres til kortet, afhængigt af kundens bank.

Hvis klienten ikke har modtaget tilbagebetalingen 14 dage efter, at vi har bekræftet tilbagebetalingen, skal kunden kontakte os igen. Vi vil derefter dobbelttjekke, om banken har problemer med at sende tilbagebetalingen.

Spørgsmål om gratis prøveperiode

Gratis prøveperiode Følgere / Abonnenter

Gratis prøveperioder for abonnenter er i øjeblikket ikke tilgængelige. Hvis klienten ønsker at teste tjenesten, kan de bestille den billigste mulighed for at se kvaliteten af tjenesterne.

Hvorfor Nogle Gratis Prøveperioder Kan Være Utilgængelige

Antallet af personer, der ønsker at få en gratis demo, er ekstremt højt, og vi kan ikke altid imødekomme dette. Nogle gange deaktiverer vi derfor gratis demoer for visse tjenester og tilbyder i stedet klienten en lille mængde af tjenesten til en lav pris som en test.

Kundeserviceafdelingen

Hvilke oplysninger er nødvendige for at kontrollere en ordre?

For at kundesupportteamet kan kontrollere en ordre og give den bedste information, er det nødvendigt at angive den e-mailadresse, som ordren blev foretaget med, samt hvilket pakke der blev købt. Angiv også oplysninger om, hvilken publikation eller hvilken konto tjenesten blev bestilt til.

Arbejdstider

Kundeservicen er åben hver dag fra kl. 09:00 til 18:00, britisk tid.

Hvordan du kontakter os

Du kan kontakte supportteamet ved at sende en anmodning til supports e-mailadressen.

Hvor hurtigt vi svarer på kundeforespørgsler

Den gennemsnitlige behandlingstid for forespørgsler er fra 10 minutter til 6 timer i åbningstiden. Alle henvendelser, der sendes efter kl. 18, vil blive behandlet næste dag.

Efter at have sendt en forespørgsel vil hver klient modtage en automatisk besked med et forespørgselsnummer. Denne automatiske besked angiver, at vi har modtaget din forespørgsel og allerede arbejder på den.

   

Denne hjemmeside bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside. Se vores cookiepolitik.